martedì 6 marzo 2012

Hello, I'm Cocò

Hi beloved followers! There are three days that I have the flu, and unfortunately I can't post for you new outfit post.. but, you seen in the last post my beautiful dog: Cocò!
I want to show you her pics, she makes me company in these boring days.
I hope i'll be ok for the week end, i have a plan for sunday.. i will let you know! Enjoy the pics, and have a good week :)



Ciao adorati followers! Sono tre giorni che ho l'influenza, e sfortunatamente non posso scrivere nuovi outfit post.. ma, avete visto nel mio ultimo post la mia bellissima cagnetta: Cocò!
Voglio mostrarvi le sue fotografie, mi tiene compagnia in questi giorni così noiosi.
Spero di star bene per il fine settimana, ho dei programmi per domenica.. vi farò sapere! Godetevi le foto e buona settimana :)


















3 commenti:

  1. E' stupenda!!! Che cucciolina dolce!!! Amo gli animali!
    SARA
    http://thefairydreams-lafieradeisogni.blogspot.com

    RispondiElimina
  2. awk..i hope you are feeling better :)... i have a dog called nanook and i couldnt be without him they are deff god company :) xx

    RispondiElimina
  3. Hi Sara!! Yes i follow you already :)
    O i read it there about the fashion show ... i will deff check it :)
    Thank you :) xx

    RispondiElimina